Cu ocazia asta mi-am zis sa postez si un mic tutorial pentru schimbarea unei anvelope.
Spor la toate si nu lasati pe ultima zi schimbarea anvelopelor de iarna..mai ales ca "the boys in blue" abia asteapta sa ninga si in plus, nu stati la randuri imense si sunt destul de multe oferte pana pe la jumatatea lui noiembrie cand toti or sa vrea sa platiti triplu pentru niste inlocuiri si echilibrari.
- 01 -
Tine la indemana cauciucul de rezerva, cricul si cheia
pentru roata. Foloseste doar cricul care a venit cu masina,
cele diferite pot uneori avea defecte si ar putea produce stricaciuni.
- 02 -
Scoate capacul de la roata si slabeste piulitele
cu o jumatate de rotatie a cheii. Gaseste punctul de amplasare
a cricului cel mai apropiat de cauciucul care
trebuie schimbat (poti verifica manualul masinii) .
Pune cricul sub el si ridica-l pana sub pragul masinii.
- 03 -
Ridica roata rotind manerul cricului in sensul acelor de ceas.
Desurubeaza piulitele rotii cu cheia si scoate cauciucul defect.
Pune in locul lui cauciucul de rezerva si insurubeaza piulitele cu degetele cat de tare poti. Strange-le usor cu cheia mergand in "X".
- 04 -
Coboara masina inapoi pe asfalt.
Strange pana la capat piulitele cu cheia procedand tot in "X", ca si mai devreme.
Pune la loc capacul de la roata. Pastreaza cauciucul spart in acelasi loc
unde se afla cel de rezerva. Si nu in ultimul rand, du-te cu masina
la o vulcanizare cat mai repede. In general cauciucurile de rezerva
nu sunt facute pentru folosire indelungata.
Words by Jordan Waller, with mechanic John Palmowski.
Illustrations by Nick Hardcastle
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu