sâmbătă, 10 noiembrie 2012

ABC of Men's Fashion Part 2




sursa foto: www.dapperlou.com

Am gasit cartea asta numita ABC of Men's Fashion de Hardy Amies la o librarie Carturesti din oras. Titlul mi s-a parut interesant, in special dupa ce vazusem si acel videoclip postat zilele trecute, asa ca am aruncat cateva priviri peste ea si am dat peste citatul acesta "A man should look as if he had bought his clothes with intelligence, put them on with care and then forgotten all about them"(Un barbat ar trebui sa arate ca si cum si-ar fi cumparat hainele cu inteligenta, le-a imbracat cu grija si apoi a uitat totul despre ele). Am stiut din acel moment ca imi trebuie si mie aceasta carte. Aceasta carte face practic un rezumat al esentialului ce trebuie sa il ai, in special pentru ca se imparte pe elemente dupa termenii si componentele modei masculine, de la A la Z, cu descriere pentru fiecare in stilul propriu intelept al Dl. Amies.

Prima editie publicata de Newnes, 1964
Editia aceasta publicata de  Abrams, 2008

Am dat chiar si peste o descriere a cartii, la prietenii de la GQ.
"Accesories, acrilan, adjustable tie, air travel, beatle jacket, bedford cord, belt, beret, contrast, curled cloth... Sunt lucruri pe care le cunoşti, pe altele le-ai uitat sau, să recunoaştem, nu ai avut nevoie de ele. Dar, ca să nu fii prins cu garda jos, poţi investi în acest abecedar care trece în revistă, în doar 130 de pagini, cei mai importanţi termeni ai garderobei masculine."(GQ.ro)
Pe acelasi fond se mai gasesc cateva carti in lista celor de la GQ, calduros recomandate:
  • PROBLEME EXISTENŢIALE: SUNT BĂRBAT, DAR MĂ TRATEZ
  • MASTER DIXIT: REGULILE D-LUI JONES
  • MISTERELE MODEI: THE NEW ENGLISH DANDY
  • CA LA ŞCOALĂ:  MANUAL DE STIL – GENTLEMEN*
  • Bărbatul şi Moda
  Mai multe detalii GQ aici!

* Cuvintele celor de la GQ asupra acestei carti:
„Stilul nu are vârstă, are doar substanţă. Stilul se construieşte cu multă răbdare şi informaţie“, crede Dana Budeanu, autorul celui mai „la obiect“ ghid de stil dedicat bărbaţilor. O lectură obligatorie pentru cei care încă întreabă la ce se asortează şosetele sau cureaua. Plus: ce NU vor femeile de la un bărbat şi un ghid al celor mai importante adrese de shopping. Stilul fie cu voi!"

Prima carte - ABC's of Men's Fashion se gaseste aici!
Manualul de stil - aici!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu