sâmbătă, 22 iunie 2013

#GoodFood: The Sims3 inspired recipes: Peach Cobbler



In ultimul timp m-am gandit tot mai mult si am zis sa ma apuc de facut cateva retete(daca nu chiar toate) care le-am gasit in Sims 3. Ai optiunea de a deveni chef, deci automat trebuie sa iti pui sim-ul sa gateasca "n" retete de diferite tipuri, iar Peach Cobbler-ul era una din cele pe care o gatea cel mai des, asa ca am zis sa incep cu el seria de retete. 
Aceasta este  de departe cea mai buna reteta de cobbler pe care am gasit-o. Desi motivul pentru care am cautat-o a fost curiozitatea, are un aer specific traditional, acea prajitura pe care ai manca-o la bunica. Reteta pentru acest desert este chiar simpla si toate ingredientele sunt de obicei la indemana oricui. 
Daca ai invitati, poti imediat prepara un cobbler, il bagi la cuptor si astepti cuvintele de admiratie in timp ce iti poftesti oaspetii in aroma proaspata de piersici si zahar vanilinat.

Ingrediente:
  • 1/2 de cana unt nesarat
  • 1 cana de faina
  • 1 cana + 1/2 cana de zahar impartite
  • 1 lingura praf de copt
  • Praf de sare
  • 1 cana lapte
  • 4 cani piersici/nectarine feliate
  • 1 lingura suc de lamaie
  • Optional nucsoara sau scortisoara
Preparare:
  1. Topeste untul intr-o tava dupa preferinte(eu am folosit o oala de aluminiu, poti folosi si o tava de tort cu fund detasabil)
  2. Amesteca faina, cu 1 cana de zahar, praful de copt si sare; adauga laptele; amesteca pana ce compozitia are consistenta asemanatoare celei de clatite
  3. Amesteca restul de jumatate de cana de zahar cu feliile de piersica/nectarina si sucul de lamaie si fierbele amestecand continuu pana scad. Poti sa le pudrezi cu scortisoara daca doresti
  4. Se coace la 375° timp de 40-45 de minute sau pana devine maro-auriu. Se serveste dupa preferinta, rece sau cald, pudrat cu zahar vanilinat sau scortisoara.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu